Traininguri de vânzare și negociere
Arta negocierii
Conceput pentru prezentarea teoriei și practicii a tehnicilor de negociere, trainingul este recomandat celor care au ca scop însușirea cunoștințelor de bază necesare la o negociere de succes. Desigur, exercițiile situaționale nu lipsesc nici din acest training.
Trainingul prezintă profunzimile tehnicilor de negociere. Participanții, aprofunzându-și cunoștintele psihologice și comunicative (factorul uman și modul de gândire), îsi vor putea îmbunătăți eficacitatea personală în aria negocierilor.
Negocierea achizițiilor
Având în vedere specificul domeniului vizat, trainingul este recomandat celor din sfera achizițiilor, ocupându-se de aspectele speciale ale negocierii. Sunt prezentate și conștientizate etapele negocierii achiziționale, situațiile specifice domeniului achizițional, participanții fiind pregătiți pentru aceste situații prin utilizarea diferitelor strategii de negociere achizitională.
Negocierea preţului
Prețul produselor/serviciilor decide în mare măsură dacă acestea vor fi cumpărate sau nu de către client. Trainingul destăinuie tehnici de „vânzare” a prețului, precum și diferite metode de a face irezistibil produsul în cauză.
Sales Guru Training I.
Trainingul Sales Guru I. se adresează participanților de profesie (de nivel începator sau mediu) și are ca obiectiv general prezentarea „trucurilor” esențiale ale tehnicii argumentative, indispensabile în vânzari. În afara conștientizării cerințelor tehnice, practice și tematice ale argumentării de profit (inclusiv argumentarea inversă), obiectivul trainingului cuprinde și prezentarea nivelelor mai profunde ale tehnicii argumentative. În cadrul exercițiilor situaționale create special pentru acest scop, participanții pot exersa diferitele tehnici, respectiv puterea de convingere. Având ocazia să analizeze calitativ pe loc feedback-ul primit, participanții îsi pot autoevalua propria prestanță, ceea ce ajută la identificarea, dezvoltarea și corijarea aptitudinilor.
Sales Guru Training II.
Trainingul SALES GURU II. este pasul final pe calea de a deveni un adevărat "guru" în domeniul vânzarilor. Obiectivul trainingului este prezentarea și apoi asimilarea de către participanți a modului corect de argumentare în cazul obiecțiunilor, capacitatea de a dărâma rezistențele, tratarea cu tact și cu eficiență a plângerilor și a reclamațiilor. Dintre temele abordate: trucurile și metodele tehnicilor de negociere, metoda Harvard, gestionarea adecvată a timpului, combaterea dificultătilor cauzate de refuzul exprimat (a spune „nu”), dezvoltarea aptitudinilor necesare pentru luarea deciziei optime.
Telesales Training
Acest training se adresează celor care comunică predominant prin telefon cu clienții lor. Trainingul dezvăluie principiile și legitățile comunicării telefonice eficiente prin intermediul jocurilor și analizelor situaționale. Sunt conștientizate principiile, respectiv codul moral al comunicării telefonice, sunt prezentate normele de conduită, elementele de retorică, precum și cele mai frecvente greșeli și modul profesional de evitare al acestora.
Cursul are următoarele unități principale:
• dezvoltarea aptitudinilor comunicaționale prin telefon;
• aplicarea tehnicilor de vânzare prin telefon;
• reacția corectă la reclamații și obiecții;
• evitarea capcanelor;
• controlul și modelarea vocii, ascunderea stresului.